[GSL] Alege Software Liber

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Ian 29 12:19:34 EET 2010

În data de Vi, 29-01-2010 la 11:43 +0200, Nicu Buculei a scris:

> Eu merg pe filozofia de a le lasa, astfel incit daca utilizatorul alege
> sa blocheze bannere, dorinta lui sa fie respectata.
Drept îi și asta :)

În general pe mine mă deranjează bannerele cu tot felul de chestii
offtopic. De exemplu îmi trimite cineva un screenshot pe care l-a
găzduit pe mai știu eu ce site de găzuit imagini și pagina cu screenshot
e plină de bannere sclipitoare pentru tot felul de jocuri online.
Nu m-ar fi deranjat dacă erau bannere legate de subiect.

Chiar îmi plac reclamele prezentate în căutările google, de multe ori
sunt la subiect și sunt folositoare.

Eu nu vreau să văd astfel de bannere, dar când intru pe fedoraproject.ro
aș vrea să văd bannerul de la ProLinux ... dar din păcate e blocat.

Acum fiecare face cum crede, eu doar am făcut o remarcă :)

Spor!

--
Adi Roiban