[GSL] Alege Software Liber

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Vin Ian 29 20:47:56 EET 2010

În data de Vi, 29-01-2010 la 20:06 +0200, Doru Ilasi a scris:

Atunci vorbim de alt proiect.
Cât răspund și dețin majoritatea contribuției asupra „Alege”, nu voi
permite „briz-brizuri” gen flash.

N.B.: Cine nu știe, sunt un anti flash old-school. Așa că, să nu înceapă
un flame-war, haideți să punem punct la problema „să includem flash pe
alege”. :)

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/