[GSL] Alege Software Liber

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Sâm Ian 30 22:20:49 EET 2010

Pe 29.01.2010 01:03, Stas Sușcov a scris:

> Rugămintea mea este dacă aveți un blog, o pagină web sau alte resurse cu
> posibilitatea de a atașa banner-ul „Alege Software Liber”, vă invit să o
> faceți.

Bună tuturor,

Eu am bannerul „Alege Software Liber” pe blog-ul meu și, conștient de
valoarea de media a acestui site, fac publicitate site-ului și prin
fluturași tipăriți - de câteva luni de zile.

Fluturași A4, lipiți pe stâlpi, răspândiți în magazine de IT, metrou sau
autobuze, oferiți direct unor audiențe targetate...

Dacă doriți, vă țin la dispoziție macheta fluturașului.

„Campania” e extrem de eficientă - în câteva luni de zile, nimeni nu a
aruncat sau rupt fluturașii, toată lumea îi citește cu atenție, îi ia
acasă...

Îndrăznesc să-i sugerez lui Stas să adauge pe alege.softwareliber.ro și
un link către lista de comunități GNU/Linux românești de la

http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Comunit%C4%83%C5%A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia

care ar face ca utilizatorii interesați să se agrege mult mai ușor în
comunitați locale, fără a mai duplica eforturile de promovare și fără a
mai ajunge în situația jenantă de a nu ști unii despre alții.

Numai bine,
Răzvan