[GSL] cazare flosscamp

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Sâm Iul 31 15:25:14 EEST 2010

On 31.07.2010 14:16, Alexandru Cucu wrote:
> Pentru amatorii de cort, s-a stabilit exact locul in care vom campa?
> (erau vre-o 4 propuse)
> Sau ne gasim la cabana si hotaram acolo?
>
> Eu prefer sa plec de vineri de acasa deci voi ajunge printre primii :)
>
> Inca o problema: nu uitati sa va inscrieti folosind formularul de pe
> pagina http://camp.softwareliber.ro/2010/inscriere
>
> Pana acum sunt „doar” 22 de persoane inscrise. (nu vad LUG-urile mari)

Cred ca cel mai bine stabilim acolo.
Vineri de pe la 4 dupamasa voi fi cu siguranta acolo. Daca ajunge cineva
inainte, la cabana stie lumea ca ne strangem.
Mai postez maine detalii (dupa o vizita acolo).

Ceea ce am organizat deja sa se afle acolo pentru o (mai) buna
desfasurare a lucrurilor:
- proiector si ecran
- *bere nefiltrata (oare 1 sau 2 butoaie ?)
- oarece carnaciori speciali pentru gratar langa *
Daca exista dorinte sau comenzi speciale rog transmiteti pana joi.
Doru