[GSL] cazare flosscamp

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Sâm Iul 31 21:08:18 EEST 2010

Nu e legat de cazare, dar e legat de transport:
din Predeal exista microbuze pana la Trei brazi? Taximetristi presupun
ca sunt cu zecile in fata garii.
E bine de stiut in caz ca nu putem parcurge pe jos cei 6 Km de la gara
pana la locul de campare. (ploaie, dureri de picioare, comoditate,
etc.)

Alexandru Cucu