[GSL] Sit oficial care cere Internet Explorer

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mie Mar 3 13:54:17 EET 2010

Andrei Popescu a scris:
> Salut,
>
> Există undeva niște statistici suficient de oficiale și recente
> despre utilizarea navigatoarelor ca să fac o sesizare la drpciv.ro?

Salut, Andrei,

Există

http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

una dintre puținele statistici de acest gen în care am încredere,
fiindcă e făcută chiar de consorțiul W3, care dezvoltă standardul HTML.

Mai vezi, te rog, și:

http://www.urbaniulian.ro/2010/02/23/neconcurential-despre-folosirea-exclusiva-a-browserului-internet-explorer-de-catre-bancile-romanesti/

Dacă depui sesizare, mai spune-le și că de la 1 martie lucrurile s-au
schimbat (urmează s-o vedem pe desktopuri cât de curând, prin update
online de la Microsoft):

http://www.cnn.com/2010/TECH/03/01/europe.microsoft.web.browser/index.html

chiar dacă alegerea nu e tocmai random:

http://www.robweir.com/blog/2010/02/microsoft-random-browser-ballot.html

Deci paraplicii nu mai au de ce să-și optimizeze site-urile pentru IE,
nici măcar în România :-) :-) :-)

Cu stimă,
Răzvan