[GSL] Sit oficial care cere Internet Explorer

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Mie Mar 3 14:06:08 EET 2010

În data de Mi, 03-03-2010 la 12:22 +0200, Andrei Popescu a scris:
> Salut,
>
> Există undeva niște statistici suficient de oficiale și recente despre
> utilizarea navigatoarelor ca să fac o sesizare la drpciv.ro?
>
> „Testare examen online” (trebuie să fii înregistrat) cere Internet
> Explorer. Am încercat și cu User Agent Switcher, dar nu vrea (habar n-am
> cum testează - JavaScript?).

Eu am reușit să-l fac să meargă cu chromium.
Da tre să intri direct pe pagina cu teste și să fii autentificat, altfel
dai de verificarea aia proastă!

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/