[GSL] Sit oficial care cere Internet Explorer

Joi Mar 4 12:11:42 EET 2010

On Thu,04.Mar.10, 11:34:20, Răzvan Sandu wrote:

> Dacă vrei, ia, te rog, în considerare și statistica pe care ți-am dat-o
> în primul meu post, pe care am senzația că ai trecut-o cu vederea:
>
> http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

N-am trecut-o cu vederea, dar am preferat o statistică care măcar să
menționeze România ;)

> Dacă există un link unde eu și alți utilizatori din România putem
> „întări” sesizarea ta oficială, trimite-mi-l și am să-l răspândesc.

Pentru sesizare am folosit legătura menționată la „Contact” (bănuiesc că
subiectul contează, așa că o copiez integral):

mailto:drpciv la mai.gov.ro?subject=Reclamatii, petitii, scrisori

Înainte de a face prea mult tărăboi aș aștepta totuși răspunsul lor.

> Există grupuri *consistente* de utilizatori români și basarabeni de
> Software Liber pe LinkedIn, FaceBook și Twitter - îmi permit să-ți
> sugerez să intri în legătură cu și ei.

Până acum am evitat rețelele astea, dar până la urmă cred că nu voi avea
de ales ;)

Salutări,
Andrei
--