[GSL] FW: Re: Reclamatii, petitii, scrisori

Joi Mar 4 12:14:27 EET 2010

Uau! Nu mă așteptam să răspundă așa repede.

Andrei

----- Forwarded message from Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor <drpciv la mai.gov.ro> -----

Date: Thu, 04 Mar 2010 12:03:57 +0200
From: Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a
	Vehiculelor <drpciv la mai.gov.ro>
To: Andrei Popescu <andreimpopescu la gmail.com>
Subject: Re: Reclamatii, petitii, scrisori

http://gs.statcounter.com/#browser_version-RO-weekly-200904-200913),
> [...]
> operare.
>
> ├Än calitate de institu╚Ťie public─â consider normal ca
> aplica╚Ťiile de pe
> situl dumneavoastr─â de internet s─â fie accesibile unui
> public cât mai
> larg, cu atât mai mult cu cât limbajul de programare
> folosit pentru
> aplica╚Ťia dumneavoastr─â (JavaScript) este suportat
> conform standardelor
> în vigoare de către toate navigatoarele alternative,
> indiferent de
> sistemul de operare pe care ruleaz─â acestea.

Buna ziua,
va multumim pentru sesizarea facuta si avem placerea sa va
aducem la cunostinta faptul ca, in prezent, derulam
activitati in acest sens, astfel ca serviciul TESTARE ON
LINE sa functioneze si cu alte browser-ere.
Cu stima,
DRPCIV

--
   Prezentul mesaj este confidential si apartine Ministerului Administratiei si Internelor. El se adreseaza numai persoanei mentionate ca destinatar, precum si altor persoane autorizate sa-l primeasca. In cazul in care nu sunteti destinatarul vizat, va aducem la cunostinta ca dezvaluirea, copierea, distribuirea sau initierea unor actiuni pe baza prezentei informatii sunt strict interzise si atrag raspunderea juridica. Daca ati primit acest mesaj dintr-o eroare, va rugam sa ne anuntati imediat, ca raspuns la mesajul de fata, si sa-l stergeti apoi din sistemul dumneavoastra. Apreciem si va multumim pentru cooperare.

   This message is confidential and it is property of the Romanian Ministry of Administration and Interior. It is exclusively destined to the person mentioned as addressee, as well as to any other person authorized to receive it. In case you are not the intended addressee, we hereby inform you that the disclosure, copying or distribution of the present information, or the initiation of any action based on it, are strictly forbidden and determine legal responsibility. If you have received it by mistake please let us know by reply and then delete it from your system. We appreciate your cooperation. Thank you!