[GSL] alternativa la gpl

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Joi Mar 4 18:19:46 EET 2010

Tocmai asta e si problema mea. Pana ieri eram foarte fericit cu GPL.

Acum constat ca exista capuse gen Montavista. Vreau sa stiu cum sa ma
protejez de astfel de capuse. Daca Montavista punea sursele pe ftp,
cum face RedHat, atunci eram f. multumit. Dar Montavista iti da
sursele doar cu binarele si nu ai alta metoda sa le obtii. Poate doar
de la un client binevoitor de-al lui Montavista. Clienti care e
posibil sa nu-i gasesti, din diverse motive (cum ar fi, de exemplu,
frica de "represalii" de la Montavista).

Ionutz