[GSL] alternativa la gpl

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Joi Mar 4 18:39:17 EET 2010

Pe mine ma intereseaza cazul in care eu sunt creatorul original si
mu-mi plac capusele. Nu ma cheama MySql sa fac dual-license (daca as
avea de ales, as alege modelul Blender, cu donatii pentru a implementa
un anume feature). Nu imi fac iluzii ca o sa obtin altceva decat niste
e-mailuri de multumire, daca le voi obtine si pe alea. Dar ca
principiu, vreau sa dau ceva gratis si sa fiu sigur ca nu descopar a
doua zi o capusa care se infrupta din munca mea.