[GSL] alternativa la gpl

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Joi Mar 4 18:55:43 EET 2010

1. In ce sens nu este moral? Eu sunt creatorul original, deci pot
alege ce fel de licentiere doresc.
2. Ce treaba are sustenabilitatea aici? Nu ma intereseaza sustenabilitatea.

Dupa cum descopar cu tristete, se pare ca ce vreau eu nu este ce
inteleg altii prin programe libere. Se pare ca pentru unii, un program
e liber doar daca poate fi capusat. Eu asta speram sa aflu - daca
exista o metoda prin care capusele sa fie evitate. Constat ca nu este
si ca trebuie sa caut alt fel de licenta. Daca nu va fi compatibila cu
GPL, tough luck for me si va trebui sa fiu atent cu ce linkez si de
unde ma inspir (adica sa evit orice cod GPL).