[GSL] alternativa la gpl

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Mar 4 19:07:08 EET 2010

În data de Jo, 04-03-2010 la 18:55 +0200, Ioan Calin Borcoman a scris:
[snip]
> Dupa cum descopar cu tristete, se pare ca ce vreau eu nu este ce
> inteleg altii prin programe libere. Se pare ca pentru unii, un program
> e liber doar daca poate fi capusat.
Uite aici o licență cu adevărat liberă:
http://sam.zoy.org/wtfpl/

Atât de simplă și de expresivă !

> Eu asta speram sa aflu - daca
> exista o metoda prin care capusele sa fie evitate. Constat ca nu este
> si ca trebuie sa caut alt fel de licenta. Daca nu va fi compatibila cu
> GPL, tough luck for me si va trebui sa fiu atent cu ce linkez si de
> unde ma inspir (adica sa evit orice cod GPL).

Faptul că vrei să restrângi condițiile în care cineva poate obține un
profit din urma utilizării codului tău, este automat o îngrădire a
libertății de utilizare a softwareului.

Trebuie să mă repet. Dacă prețuiești mai mult munca ta, decât libertatea
altora, atunci caută licențe de genul celor folosite de Apple sau
Microsoft.

Succes!

--
Adi Roiban