[GSL] alternativa la gpl

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Mar 4 19:35:57 EET 2010

Pe 04.03.2010 19:18, Ioan Calin Borcoman a scris:
> Mda, se pare ca ai dreptate - imi voi distribui codul sub licenta
> IONUTZ v3, care va stipula ca este la fel cu GPLv3, mai putin
> articolele alea care permit existenta capuselor. Folosing IONUTZv3,
> oricine va avea dreptul sa ceara si sa primeasca sursele modificate.
>
> Eu zic ca asa e mai liber, dar vad ca voi aveti o alta opinie despre
> ce inseamna liber si ce nu.

Toți cei care au răspuns au înțeles definiția libertății la fel ca cea
din dicționar:

*LIBERTÁTE, * (*4*) /libertăți, / s.f. *1.* Posibilitatea de a acționa
după propria voință sau dorință; posibilitatea de acțiune conștientă a
oamenilor în condițiile cunoașterii (și stăpânirii) legilor de
dezvoltare a naturii și a societății.

și au dreptate când spun că dacă tu vrei să fie așa cum vrei tu, atunci
asta e o îngrădire a libertății.