[GSL] alternativa la gpl

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Joi Mar 4 19:49:34 EET 2010

On 03/04/2010 07:07 PM, Adi Roiban wrote:

> Trebuie să mă repet. Dacă prețuiești mai mult munca ta, decât libertatea
> altora, atunci caută licențe de genul celor folosite de Apple sau
> Microsoft.

Dar... nimic nu este doar alb sau negru. Și libertatea are limite,
acceptabile și, îndeobște, acceptate. Dacă se depășesc anumite limite,
și în acest domeniu, ajungem la fanatism.

Eu îl înțeleg pe Ionutz și îi dau dreptate. Temerile lui, mai ales în
condițiile manelismului actual, sunt justificate. Nu cunosc prea multe
despre termeni și modele de licențiere dar, dacă situația o cere, de ce
nu s-ar credita un alt tip de licență! De ce să nu acceptăm întro zi că
GPL este depășită de vreme? Erau alte condiții în tinerețea lui Stallman!

Dar nu-i exclus să existe deja o licență identică cu IONUTZ v3, sau
foarte apropiată! Cine mai știe?

Ioan