[GSL] alternativa la gpl

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Joi Mar 4 20:13:55 EET 2010

On 03/04/2010 07:35 PM, Alexandru Szasz wrote:

> și au dreptate când spun că dacă tu vrei să fie așa cum vrei tu, atunci
> asta e o îngrădire a libertății.

Alexandru, n-ar fi mult mai mare limitarea de a alege în cazul în care
Ionutz nu mai dă la nimeni programul lui, sau îl dă doar pe bani? Sau,
situație foarte plauzibilă, mai bine nici nu-l face, decât să-și bată
unii joc de munca lui!

Nu mă înțelegeți greșit, sunt un suporter al mișcării open source, al
ideilor de libertate. Sunt conștient de necesitatea regulilor,
licențelor. Dar ele trebuie adaptate locului și momentului. Libertatea
nu-i chiar libertinaj!

Eu cred că între altruism, deschidere și libertate trebuie să-și facă
loc și respectul muncii. Și nu încurajarea leneșilor și profitorilor.

Ioan