[GSL] alternativa la gpl

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Mar 4 20:28:17 EET 2010

În data de Jo, 04-03-2010 la 19:49 +0200, Ioan Fericel a scris:

> Dar... nimic nu este doar alb sau negru. Și libertatea are limite,
> acceptabile și, îndeobște, acceptate. Dacă se depășesc anumite limite,
> și în acest domeniu, ajungem la fanatism.
Adevărat.

Altfel nu ar mai fi avut sens această dicuția și toți am fi zis să
singurul soft liber, este acela din domeniul public :)

> Eu îl înțeleg pe Ionutz și îi dau dreptate. Temerile lui, mai ales în
> condițiile manelismului actual, sunt justificate. Nu cunosc prea multe
> despre termeni și modele de licențiere dar, dacă situația o cere, de ce
> nu s-ar credita un alt tip de licență! De ce să nu acceptăm întro zi că
> GPL este depășită de vreme? Erau alte condiții în tinerețea lui Stallman!

După părerea mea, tot mai multe proiecte aleg fie licențe duale (ex
Mozilla, MySQl), fie Apache și BSD (ex. libc-ul, mașina java și alt soft
pentru Android)

Lumea începe să se schimbe, dar e o schimbare spre mai multă libertate,
nu spre mai multe restricții, așa cum dorește domnul Ioan Calin
Borcoman.

[snip]

--
Adi Roiban