[GSL] alternativa la gpl

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Joi Mar 4 22:06:23 EET 2010

Salut,
prea multe mesaje astăzi imho.

Cum zice Torvalds: „Show me the code”.
Po să știu și eu despre ce cod genial merge vorbă că merită atâta
„consultanță” în privința cărei licențe să apere proprietatea
intelectuală.

GPL a fost și este pentru a mă face să uit de partea birocratică când
donez un produs intelectual. Au fost și sunt oameni mai mari decât d-l.
Borcoman (no offence, și decât mine sunt mai mari), care au avut și au
încredere în efectele licenței GPL, deci chiar mi-ar plăcea să văd (cod)
care-i motivul ce te-a/v-a pus pe gânduri atât de „profunde”.

În toată discuția asta cam lipsește faza cu acțiunea pentru atâta
reacție. Sincer sper că mesajele scrise au fost în timp ce se compila
codul și nu aveați ce face. Dacă mai devreme de a apăsa „Send”
practicați mintrubbing, atunci chiar nu văd rostul acestei discuții.

O seară plăcută.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/