[GSL] alternativa la gpl

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Mar 4 22:26:42 EET 2010

În data de Jo, 04-03-2010 la 22:06 +0200, Stas Sușcov a scris:
[snip]
> În toată discuția asta cam lipsește faza cu acțiunea pentru atâta
> reacție. Sincer sper că mesajele scrise au fost în timp ce se compila
> codul și nu aveați ce face. Dacă mai devreme de a apăsa „Send”
> practicați mintrubbing, atunci chiar nu văd rostul acestei discuții.

Nu cred că contează dacă e vorba de un script care îți citește mailurile
cu /dev/null sau de super proiect de lansat rachete în spațiu.
Problema e acceași :)

Și așa nu a fost foarte mult trafic pe listă, plus că am aflat de la
Tibi cum e cu libertatea de a te face sclav :)

No more compiling... just test-runner. TDD + Python all day long!

Spor!

--
Adi Roiban