[GSL] alternativa la gpl

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Mar 5 08:45:17 EET 2010

On 03/04/2010 09:50 PM, Alex Geo wrote:

> În general nu mă bag în polemici de genul ăsta în care unul întreabă de
> A și primește un răspuns despre B.

Intrebarea a fost "Exista vreo licenta compatibila cu GPL care impiedica
asa ceva?" si raspunsul e "NU". Restul au fost explicatii despre de ce
"nu" si de ce nu e bine ce isi propune.

> Sunt de acord cu Ioan Calin Borcoman. Pe scurt: fac o aplicație și ofer
> sursele gratuit pentru ca și alți sa le folosească în interes personal
> sau în cadrul firmei, dar vreau ca atunci cănd cineva folosește codul
> meu în scop comercial să îmi trimită un procent din câștig sau să facă
> public sursele. Procentul ar trebui să fie echivalent cu procentul
> codului meu în aplicația respectivă.

Ceea ce descrii tu aici se incadreaza undeva intre "shareware" si
"freeware". Exista o multime de asemenea programe dar ele nu sint libere
si deci in afara areiei de interes a Grupului pentru Software Liber.