[GSL] Rambursarea banilor pentru licențe Windows OEM

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Vin Mar 5 11:47:43 EET 2010

Teoretic, conform documentului EULA ce trebuie acceptat de utilizator,
dacă nu accepți termenii și condițiile impuse de Microsoft, trebuie să
ștergi Windows de pe PC și iți poți recupra banii *de la magazinul*
de unde ai cumpărat produsul, returnând stickerele, CD-urile și alte
materiale „oferite” de Microsoft.

Am întrebat la câteva magazine din România și mi s-a răspuns ori
„nu știu” ori „luați legătura cu Microsoft”. N-am avut timp să aștept
după un operator pentru a întreba și acolo.

Un articol interesant: http://www.linuxjournal.com/article/7040

--
Alexandru Cucu