[GSL] Rambursarea banilor pentru licențe Windows OEM

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Vin Mar 5 13:40:05 EET 2010

Tocmai asta e ideea, îl ștergi pur și simplu, fără să-l activezi.
Apoi îți ceri banii pe softul nefolosit.

Chiar pentru un netbook am încercat să văd dacă e posibil
în România. Sunt modele pe care nu le găsești fara Windows.

--
Alexandru Cucu