[GSL] Membri FSFE în România ?

Sâm Mar 6 09:15:21 EET 2010

2009/9/24 Jani Monoses <jani la startx.ro>:
> [...]

Dacă chiar asta contează, mi-am activat azi contul de FSFE Blogs[1].
Dacă se mai adună oameni, pot să creez și pagina grupului din România.

> Tu de ce nu esti membru FSFE daca consideri ca este atat de important? :)

FSFE este o organizație micuță dar activă și bine intenționată. Nu are
aura mai strălucitoare și nici nu e lipsită de probleme.

Avantajul pe care îl văd eu participând la activitățile FSFE este că
poți lega colaborări mai ușor cu alte organizații din Europa și poți
acționa la nivel european dacă primești sprijinul necesar. Și când
sunt mulți, puterea crește.

Problemele cu care ne confruntăm noi în România nu sunt unice și alte
țări au progresat.

Tibi

[1] http://blogs.fsfe.org/tct/