[GSL] [anunt] lansarea Asociatiei ProLinux

Ratiu Petru rpetre la gmail.com
Dum Mar 7 15:03:16 EET 2010

* Scuze ca raspund asa tarziu, am vazut adineauri un reply la acest thread
unde vad ca Nicu n-a continuat. Rusine! :P
* De asemenea, sper ca au functionat toate hackurile mele de a nu sparge
threadul, daca ajunge aiurea mailul, imi cer anticipat scuze.

On Sun, 11 Oct 2009, roberto wrote:

> Pai atunci GSL si PROLINUX isi propun acelasi lucru. REDUNDANTA este
> termenul corect ?

Nu stim. Cum si cu cine putem discuta despre cum si la ce putem colabora?

> Desigur, in cel mai pur stil romanesc, din cei 14 membri fondatori, unii din
> ei chiar antreprenori, nu au observat
> ca patrimoniul acestei asociatii este destul de maricel, si anume de
> 5.600.000 (lei  - sic!), adica mai bine de 1,3 milioane euro.
> Ceea ce este doar o gluma proasta aruncata intr-un document oficial.

Nu e o gluma proasta si da, e un FAQ :( Documentul in care e mentionat
patrimoniul asociatiei a fost redactat si inscris la judecatorie in 2006,
iar la momentul respectiv, moneda oficiala in romania era "leul vechi". Imi
asum personal vina de a nu fi indraznit sa modific reproducerea unui act
oficial pentru lamurirea acestei probleme. Cand o sa mai avem ocazia sa
modificam statutul, o sa ma interesez daca putem cumva introduce o precizare
referitor la data la care a fost numarata suma aia si in ce modeda. Pana
atunci, rog o impartire la 10.000.

> Si totusi, felicitari ProLinux, care au facut ceea ce trebuie facut de mult
> timp in Romania.

Multumim, acum sa vedem si ce facem mai departe.