[GSL] [anunt] lansarea Asociatiei ProLinux

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Dum Mar 7 22:50:33 EET 2010

2010/3/7 Alexandru Szasz :
> Pe 07.03.2010 15:03, Ratiu Petru a scris:
>
> Nu e termenul corect, redundanță înseamnă inutil, fără utilitate, n-are
> legătură cu un eventual efort duplicat.

Ce ti-e si cu limba romana! M-ai facut sa verific la dexonline.ro si
am vazut ca acolo exista numai definitia redundantei din lingvistica,
unde chiar inseamna "inutil". Eu am facut facultatea de ingineri si
acolo la cursul de fiabilitate am invatat ca redundanta e un lucru bun
http://en.wikipedia.org/wiki/Redundancy_%28engineering%29

> Lista asta e un loc bun de discutat în vederea colaborării, iar unul
> dintre proiecte la care s-ar putea colabora e
> http://camp.softwareliber.ro/2010/, anul ăsta e a treia ediție .

Le-am povestit baietilor despre FLOSSCamp  si reactia a fost "concret,
de ce este nevoie de la noi?" la care eu nu prea am stiut ce altceva
sa raspund decit "participare". Ma bucur ca a ajuns discutia aici.

--
nicu :: http://photoblog.nicubunu.ro/