[GSL] FLOSSCamp 2010

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Dum Mar 7 23:33:14 EET 2010

În data de Lu, 15-02-2010 la 10:45 +0200, Nicu Buculei a scris:

> Cred ca o sa facem la fel ca anul trecut, sa incercam sa stabilim un
> consens asupra datei. Presimt ca asa devreme cum e acum nu multi vor
> dori sa se angajeze asupra unei date fixe.

Că tot o readus Nicu subiectul FLOSSCamp-ului în firul lansării
ProLinux...

Până acum a venit o singură propunere, să se facă fc2010 la Azuga, Valea
Prahovei... Ar fi super dacă mai vin și alte propuneri.
Să se trimită aci:
http://camp.softwareliber.ro/2010/propuneri

--
()  Campania Panglicii în ASCII