[GSL] Rambursarea banilor pentru licențe Windows OEM

Lun Mar 8 21:11:09 EET 2010

On Fri,05.Mar.10, 14:01:56, Cata wrote:
> Nu cred ca am fost destul de explicit sau nu am eu toate date.
> Respectivul windows vine preinstalat , adica tu introduci doar user si pass ...
> Alta activare nu am gasit ... desi el isi face update fara probleme
> Nici acum nu sunt perfect lamurit cum se vinde Win preinstalat...

Probabil a fost activat de vânzători, fără să întrebe. La pornire
întotdeauna este afișată EULA (doar în engleză) și se cere acceptul.

Salut─âri,
Andrei, care a pornit cu stângul într-o tentativă de recuperare acum 2
ani
--
http://yetanotherpersonal.blogspot.com/2009/09/neticheta-in-vremurile-noastre.html
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...