[GSL] alternativa la gpl

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Mar 16 15:12:27 EET 2010

Nicu Buculei a scris:

> Hai sa nu ne amagim, pe site-urile non-geek pe care le administrez
> procentul de vizitatori cu Linux este sub 1%, deci cam la fel ca in
> statisticile oficiale. Sintem o cantitate neglijabila din punctul de
> vedere al multora.

Nicu, în cazul unui site guvernamental, nu-i vorba doar de utilizatorii
Linux, ci și de Mac, Unix, SO-uri de telefoane mobile, etc., precum și
de diversitatea de browsere ce pot fi folosite pe aceste SO-uri.

Oamenii accesează site-urile cu IE (sau Fireox + extensii de
compatibilizare cu IE, cum e CoralIETab) fiindcă știu că nu merge cu
altceva.

Eu am peste 1000 de utilizatori zilnici de Mozilla în rețeaua mea, dar
pe site-ul mfinante.ro nu intră decât cu extensii de IE, fiindcă și
contabilii știu deja că nu merge cu altceva.

Să se rezolve problema acestor site-uri si vei vedea că procentele se
schimbă. În cazul dat, cred că se confundă efectul cu cauza.

Numai bine,
Răzvan