[GSL] alternativa la gpl

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Mar 16 23:01:12 EET 2010

Pe 16.03.2010 18:57, Ioan Fericel a scris:
>N-am ales încă un tip de
> licență pentru Webgest, și ar cam trebui. Am tot amânat-o  [...]

Nelu, dacă vrei ca programul tău să fie folosit (și) în mediul
guvernamental, îți sugerez că o variantă posibilă ar fi licența EUPL,
(compatibilă GPL, din câte știu eu):

http://ec.europa.eu/idabc/eupl
(e și textul tradus aici)

Avantajul ei este că e deja cunoscută de UE, studiată de avocații
„oficiali” ai Uniunii și de funcționari, care „au deja încredere” în ea.
Când vii și spui că programul tău e sub EUPL 1.1, deja oficialii știu
despre ce e vorba...

Mai multe detalii cred că ți-ar putea da Bogdan Manolea.

Răzvan