[GSL] alternativa la gpl

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Mie Mar 17 12:26:17 EET 2010

2010/3/17 Ioan Fericel <mirabit at gmail.com>:

> Vă mulțumesc pentru interes și pentru sfaturi. Și eu cred, și sper, că
> recunoașterea implicită a tuturor drepturilor este situația normală
> pentru cazurile când nu se specifică altceva.

Toti avocatii pe care ii cunosc insista sa-mi precizeze ca intuitia si
"bunul simt" nu se suprapun intotdeauna cu ce reiese cf. legislatiei.
La noi sau in orice alta tara.

> Petre, zi-mi te rog, la ce te referi cu "alegeti o licenta inainte sa
> aveti probleme".

Sa nu te trezesti ca cineva iti foloseste programul in moduri permise
de lege dar pe care nu le-ai intentionat (a se vedea si initiatorul
threadului si frustrarile sale legate de "capuse"). De exemplu,
proiectul Debian (nu stiu sigur daca toate distributiile fac asta)
insista ca orice fisier distribuit sa fie acoperit de o licenta
explicita.

> PS: Licența, aici, trebuie să fie cea mai liberă.
Atata timp cat nu definesti ce inseamna asta (macar la modul generic,
cum sunt "cele 4 libertati" ale FSF sau cele 10 puncte ale DFSG), nu
inseamna mai mult decat vorbe aruncate in vant.

--
Petre.