[GSL] alternativa la gpl

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Mie Mar 17 13:28:39 EET 2010

On 03/17/2010 12:26 PM, Petru Ratiu wrote:

> Atata timp cat nu definesti ce inseamna asta (macar la modul generic,
> cum sunt "cele 4 libertati" ale FSF sau cele 10 puncte ale DFSG), nu
> inseamna mai mult decat vorbe aruncate in vant.

Acest PS se referea la proiectul XDOC, sau ce ar rezulta din el. Ideea e
că aceste standarde de documente să fie absolut deschise. Ele sunt de
fapt niște xml-uri (XML Schema) ce-ar trebui devină un bun comun,
public. Chiar menționarea autorului e mai puțin relevantă ca și drepturi
sau libertăți de folosire, însă poate fi importantă pentru reputație și
compatibilitate. Multe chiar ar trebui preluate dela organisme
internaționale, traduse, adaptate, colaborat cu ei...

La fel, la formularele pe care eu le-am propus pentru preluarea/afișarea
datelor, realizate cuXForms, sunt tot fișiere xml (xhtml, dar pot fi și
varianta odt, până se vor uni) și codul este în întregime la vedere.
Propune orice fel de licență, dar să punem în practică vreo câteva...

Ioan