[GSL] FLOSSCamp 2010

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Mar 17 22:34:44 EET 2010

Readuc subiectul la actualitate. Până acum s-a oferit doar Doru să
organizeze în cazul în care evenimentul se ține la Azuga.

Eu sunt încă destul de ocupat și nu mă văd eliberat prea devreme, așa că
dacă Doru confirmă și majoritatea oamenilor e de acord cu Azuga, ar fi
bine să pornim în direcția asta.

E ceva mai departe de mine (eu sunt din Timișoara), dar eu am mașină, și
cei care au venit din Arad au și ei mașină, deci n-ar fi problemă.

O altă discuție este formatul evenimentului, unde sunt câteva opțiuni:

- păstrăm evenimentul exclusivist, unde vin doar contribuitori
- transformăm evenimentul în ceva similar drupal camp, în două părți, o
zi prezentări sub un acoperiș, cu public și entuziaști, altă zi o
excursie până undeva, preferabil pe picioare ca să putem schimba vorbe
între noi, eventual campat peste noapte

Eu îmi mențin interesul pentru un eveniment care să adune laolaltă
contribuitori, nu sunt un fan al conferințelor, cel mai important lucru
mi se pare întâlnirea față în față, dar trebuie să avem activitate mai
vizibilă astfel încât să aducem noi contribuitori.

De aceea, eu propun sistemul ăsta, o zi conferință într-un loc plătit,
cu scaune, proiector, etc și o zi drumeție opțională până la un punct
din apropiere, adică hai să atingem un scop împreună decât să stăm cu
fundul pe iarbă și să frecăm menta.

Dacă mai e cineva de acord cu sistemul ăsta, aș vrea să știu cine e
interesat să țină prezentări și niște estimări în privința costurilor
închirierii unei săli pe o zi pentru a ține prezentări. Poate fi și o
sală de clasă, nu hotel de 4 stele, e posibil să obținem sponsorizări
pentru a acoperi costul închirierii sălii.