[GSL] FLOSSCamp 2010

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Mar 17 23:59:29 EET 2010

Pe 17.03.2010 22:57, Alexandru Cucu a scris:

> Sincer, când mă gândesc la FLOSSCamp, am imaginea unui eveniment
> în aer liber. Pentru prezentari într-o sală de conferinte putem organiza un
> alt eveniment.
>
> Nu era scopul FLOSSCamp să ne ia din fața monitoarelor?

Numărul participanților a crescut în fiecare an și 100 de oameni în aer
liber e deja un mini woodstock, nu știu cum mai poți ține lucrurile în
frâu, dar în funcție de câți oameni sunt interesați putem vedea.

Adi Roiban a mai adus în discuție și tot locul de anul trecut având în
vedere că cunoaștem locul, poate ceva mai aproape ca să nu fie drumul
ăla rău prea lung.