[GSL] FLOSSCamp 2010

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Mar 18 10:15:29 EET 2010

Pe 18.03.2010 09:40, Doru Ilasi a scris:

> Din experineță Alex îți pot confirma un aspect legat de Timișul de Sus :
> O sa dormim ca vrabiile in nisip. In acea parte a văii curenții de aer
> și clima sunt de așa natură încăt s-a ales acel loc pentru două
> sanatorii. Din acest punct de vedere o locație cu climă ideală pentru
> așa ceva este pe lângă Trei Brazi. În weekend dau o fugă să inspectez
> toate locurile și revin cu sugestii și opinii.

Să faci niște poze la locurile posibile.

Din ce am discutat aseară și ce a mai apărut pe listă, se pare că
rămânem la un weekend la corturi + cazare pentru câțiva.

Totuși, zic că și în cazul ăsta trebuie să ne gândim la un program, ca
să fie mai interesant, un traseu de urmat pe jos, etc.