[GSL] Vezi profilul meu pe Facebook

Costinel Burca invite+zrdoz1efrvfz la facebookmail.com
Vin Mar 19 18:16:09 EET 2010

Salut, Grupul.

Mi-am creat un profil Facebook unde îmi pot adăuga fotografii, videoclipuri şi evenimente şi vreau să te adaug ca prieten ca să-l poţi vedea. Întâi trebuie să te alături Facebook! Odată ce te-ai alăturat, îţi vei putea crea şi tu propriul tău profil.

Îţi mulţumim,
Costinel

Pentru a te înscrie pe Facebook, urmează link-ul de mai jos:
http://www.facebook.com/p.php?i=1233096161&k=Z4F6YWQZS6TF6BD1QK65YQTPVRIB42VDUPCWB&r

Already have an account? Add this email address to your account http://www.facebook.com/n/?merge_accounts.php&e=gsl%40liste.softwareliber.ro&c=c67f25945d3939ec0bbecd6bad705480.gsl@liste.softwareliber.ro a fost invitat de către Costinel Burca să se alăture comunității Facebook. Dacă, în viitor, nu doriți să mai primiți emailuri de acest tip de la Facebook apăsați pe legătura de mai jos pentru a vă dezabona.
http://www.facebook.com/o.php?k=fb1a0f&u=100000902855357&mid=20da077G5af3464ababdG0G8
Reprezentanțele Facebook se gasesc la 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.