[GSL] FLOSSCamp 2010

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Lun Mar 22 18:28:03 EET 2010

On 18.03.2010 10:15, Alexandru Szasz wrote:
> Pe 18.03.2010 09:40, Doru Ilasi a scris:

> Să faci niște poze la locurile posibile.
>
> Din ce am discutat aseară și ce a mai apărut pe listă, se pare că
> rămânem la un weekend la corturi + cazare pentru câțiva.
>
> Totuși, zic că și în cazul ăsta trebuie să ne gândim la un program, ca
> să fie mai interesant, un traseu de urmat pe jos, etc.

Salut GSL : iata propunerea pentru FLOSS Camp 2010 :

  45°31'37.46"N ;  25°33'3.95"E
Locatia : Poiana Secuilor - in preajma cabanei in una din pozitiile :

Am si cateva poze de duminica (inca nu s-a topit zapada). Daca am
solutie de upload le pot ridica. Insa sunt deja pe Google Earth destule
facute in acea locatie.

Ce am lamurit :
- avem suportul logistic si moral al unui bun, deosebit si vechi prieten
al meu care detine actualmente Cabana Secuilor si care s-a oferit sa
medieze in favoarea noastra camparea corturilor pe una din proprietatile
alaturate (dat fiind ca mai toate sunt proprietate).
- sunt disponibile si 35 locuri de cazare in cabana. Trebuie mentionat
ca discutam de o cabana nu de Hilton : eu unul intotdeauna m-am simtit
bine acolo, dar, amatorii de termopane vor bate drumul la Trei Brazi sau
una din vilele de acolo (15 min).
- posibilitati de a organiza ceva drumuri sunt spre toate partile :
Timis (spre cascada Tamina), Postavarul (cam mult totusi de mers zic
eu), Bucegi (via Trei Brazi), Cheile Rasnoavei.
- peisajul nu lasa de dorit iar vremea acolo este de obicei senzationala.
- daca suntem (mai) agili cu planificarea va garantez ca buna noastra
gazda de la Cabana Secuilor se va ocupa sa nu mai purtam de grija la
mancare : va garantez ca n-are sens nici privind pretul si nici atat
calitatea : din cate stiu n-a fost nimeni dezamagit in ce-l priveste.
Privind udatura ma ofer sa aranjez sa nu lipseasca un dozator de bere
nefiltrata si cel putin unul doua soiuri de vinuri alese, dupa cum ne
exprimam din vreme dorinta.
- privind locatia de amplasare a corturilor, am identificat cateva
potentiale locuri de amplasare astfel incat sa avem fie expunerea fie
intimitatea dorita, fie ambele. Putem stabili o locatie de amplasare
definitiva dupa ce se topeste zapada si pot fotografia pe indelete toate
colturile vaii.

Doru