[GSL] FLOSSCamp 2010

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Mar 22 18:47:30 EET 2010

În data de Lu, 22-03-2010 la 18:28 +0200, Doru Ilasi a scris:

> Salut GSL : iata propunerea pentru FLOSS Camp 2010 :
>
>   45°31'37.46"N ;  25°33'3.95"E
> Locatia : Poiana Secuilor - in preajma cabanei in una din pozitiile :

[snip]

+1 cu o singură nelămurire,

Există transport în comun prin apropiere?
(microbuze/autobuze

În restul totul sună extraordinar. Nu trebuie hotel de 5 stele ci doar o
alternativă pentru cei care nu se simt confortabil să doarmă sub o
pânză.

Pasul următor... data?

Mersi!

--