[GSL] FLOSSCamp 2010

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mar Mar 23 20:41:34 EET 2010

On 23.03.2010 08:51, Nicu Buculei wrote:

> Eu dau un -1.
> Nu am mai fost pe acolo de mai bine de 10 ani pentru ca am evitat locul,
> dar ce imi amintesc este cam asa: aproape de sosea, multi  oameni, multe
> masini, multe manele, mult gunoi.

Aș minți să susțin că la Trei Brazi e altfel. Însă de acolo spre Poiana
Secuilor tot ce e lângă drum e proprietate privată.
Nu tu grătare, nu tu mașini de teren. Deh, are și treaba asta părțile ei
bune.

> E totusi cabana de linga drum, nu de munte, deci cu ceva comfort (repet,
> sint>10 ani de cind am dormit acolo)

> Chiar si numai apropierea de Trei Brazi imi face parul maciuca:
> http://www.wikiloc.com/wikiloc/imgServer.do?id=124911

Subliniez Nicu, nu pot garanta că nu se perindă prin vale diverse
personaje. Și din când în când și pricepuți motoscuteriști. Dar mi-e
teamă că nici în vârful Omul nu mai poși garanta că așa ceva nu se poate
întâmpla.

> Da, pe acolo traseele sint usoare, de aia se aduna si multa lume.

> Asa si eu am prins pe acolo numai vreme buna.

> Si sa pierdem farmecul de a pirli pe gratar noi insine?

Nici vorbă. Ideea era să tocmim din vreme ce ne dorim că întâlnim acolo
un om de profesie. Poate așa scăpăm un pic de alergătură.
Doru