[GSL] http://camp.softwareliber.ro/api/get.php

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Mie Mar 24 23:14:01 EET 2010

În data de Mi, 24-03-2010 la 23:01 +0200, Strainu a scris:

> Show off... ce pot sa zic. Puteai sa il pui direct ca o variabila in
> pagina respectiva. Si in orice caz, nu mi se pare normal sa apara in
> rezultatele de pe google.

Bikeshedding... ce pot să zic.
Adevărat, mi-a scăpat să pun un robots.txt, însă aș vrea să te văd
implementând ceva de gen cu variabile în dom. Cum actualizezi ștergi
itemii din poza aia, tot „reload the webpage”?

În fine mă așteptam la o critică mai prietenoasă, însă pare-se că nu e
de unde... (smile stands for joke over there).

Vă rog în viitor pentru probleme tehnice/chef de certuri să scrieți pe
adresa salut la softwareliber punct ro.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/