[GSL] http://camp.softwareliber.ro/api/get.php

Strainu strainu10 la gmail.com
Mie Mar 24 23:29:21 EET 2010

2010/3/24 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:

> Eu, mai prostuț din fire, nu am înțeles care este problema.
>
> Vrei să te scoatem din lista de pe camp.sl.ro cu cei care au participa
> la Floscamp și din poza de grup?

Nu, vreau ca lista respectivă să nu apară ca JSON pe prima pagină de
rezultate Google la căutarea după numele meu. Dacă asta înseamnă și să
fiu scos din listă.... nasol, dar asta e.

>Vă rog în viitor pentru probleme tehnice/chef de certuri să scrieți pe
>adresa salut la softwareliber punct ro.

Nu sunt de acord cu această abordare. Dacă era numai numele meu acolo,
ok, dar e un număr mare de oameni în lista aia, deci subiectul e de
interes pentru listă.