[GSL] Atenție cod în libertate, fără mențiuni de licențiere

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Vin Mar 26 10:47:30 EET 2010

În data de Vi, 26-03-2010 la 10:26 +0200, Bogdan BOTEZ a scris:

> http://www.legi-internet.ro/index.php?id=63
>
> Din cate stiu (nu sunt avocat), in Romania copyright-ul se
> obtine implicit in momentul crearii operei (nu publicarii).

Corect ai chitit, însă nu vreau să citesc tot site-ul ăla (sper să nu
trebuiască să o fac), mi-ar plăcea să știu că cineva a mai avut afaceri
de gen și cum s-a descurcat exact...

> Parerea mea personala este ca ar trebui retras pachetul.

Am înțeles.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/