[GSL] Atenție cod în libertate, fără mențiuni de licențiere

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Vin Mar 26 10:57:53 EET 2010

În data de Vi, 26-03-2010 la 10:50 +0200, Nicu Buculei a scris:

> Nici eu nu-s avocat, dar si eu stiu la fel: nici o mentiune ->
> proprietar, nu ai voie sa il folosesti,

> Asa faci, retragi pachetul. NU poti intreba inainte de folosire pentru
> ca tu ai incalcat deja drepturile de autor inainte de asta, cind ai
> distribuit.

I see. Tre să văd și de legislația rusească ce zice...
Hmm, încălcat nu e când autorul menționează un lucru și tu nu te supui
acestuia? La el nu era menționat nimic...

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/