[GSL] Atenție cod în libertate, fără mențiuni de licențiere

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Mar 26 11:17:45 EET 2010

On 03/26/2010 11:00 AM, Bogdan BOTEZ wrote:
> [...]

Cel mai probabil spune la fel pentru ca legislatiile sint armonizate in
urma unor tratate internationale (cred ca de baza e Conventia de la Berna)

Nu, nici o mentiune inseamna srict litera legii drepturilor de autor.

De exemplu in cazul GPL sint implicit restrictiile, la care se adauga
suplimentar libertatile garantate de GPL si pentru care e nevoie de
mentionare.

> Esti sigur ca daca pui problema frumos cu autorul, nu puteti
> ajunge la o intelegere? I.e., nu cumva este o problema de
> comunicare?

Am un feeling ca la Pine sint niste ostilitati fata de licentele libere.