[GSL] Atenție cod în libertate, fără mențiuni de licențiere

Cata catalinfest la gmail.com
Lun Mar 29 13:55:22 EEST 2010

Exact asta subliniam si eu.
Eu am spus, vezi mai jos : "incidenta licentei comerciale a softului de
dezvoltare"
> Din cate cunosc eu daca scrii cod cu produse comerciale automat intra
> sub incidenta licentei comerciale a softului de dezvoltare
Tu ai spus:
>Nu chiar... Firefox sau OpenOffice.org nu devin proprietare numai pentru
>ca sint compilate cu MSVC (si atentie, comercial != proprietar).

Daca vrei am sa reformulez : nu poti sa scoti un produs comercial daca nu
detii licenta comerciala
a produsului de dezvoltare , legal vorbind. Problema e , se poate dovedi ?
Asa ca sa fac o referire la MSVC , sunt destule situri care contin cod sursa
creat cu MSVC,
dar  din cate cunosc eu IDE acestuia implementeza o formatare a codului
sursa .
Nu poti stii daca in refolosirea acestui cod , fara o rescriere sa te indice
ca un utilizator MSVC.
Chiar daca output este un simplu exe .
Problema pusa in calcul era de genul :
>în România/Europa, dacă găsesc o bucată de cod în libertate (web), care
>nu conține nici-o mențiune de copyright/licențiere. E voie să folosesc
>acel cod, și dacă da în ce măsură?
Cu alte cuvinte
"Poti rescrie codul astfel incat sa eviti semnaturile..."
Acest lucru consuma timp .
Sper ca m-am facut inteles acum .