[GSL] Atenție cod în libertate, fără mențiuni de licențiere

Cristi Măgherușan majeru la gmail.com
Mar Mar 30 14:02:09 EEST 2010

Salut,

Si eu am avut o tentativa sa discut cu tipul respectiv despre exact
aceeasi problema, dar nu mi-a raspuns la mail.

Totusi, daca tot te obosesti sa scrii un patch care modifica/se aplica
un fisier/program aflat sub o anumita licenta, mi se pare natural si
de bun simt ca patch-ul sa fie distribuit sub licenta codului
respectiv pentru ca toti cei care pot utiliza programul sa aibe voie
sa iti foloseasca patch-ul. Altfel ce rost mai are sa il faci public?

Cristi