[GSL] SFD 2011

Mihai-Stanislav Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Vin Noi 19 20:30:59 EET 2010

Am răspuns recent unui chestionar legat de Software Freedom Day. Ca
rezultat m-am trezit invitat (si am acceptat) provocarea în comitetul
internațional de marketing al SFD (<marketing la sf-day.org>), condus
acum de o chinezoaică (Pockey Lam). Activitatea de pregătire pentru
SFD 2011 a început. Va fi în 11 Septembrie si sper să o putem celebra
la scoala de vară dela Macea, dar nu numai. Ca element de atracție
http://www.softwarefreedomday.org/en/blog/142-happy-tagging
Lista în comitet este încă deschisă, Europa este încă foarte puțin
prezentă (o franțuzoaică, un spaniol, un portughez - Marcos Marado, o
englezoaică - Paula Graham). Deocamdată e vorba doar despre traduceri
în franceză, germană, spaniola. Ce ziceți, reușim și cu româna? Cine
mă ajută?

Incepând să-i cunosc pe ceilalți  membri, pe măsură ce apar si se
prezintă, constat ce activități interesante au la activ. Si vă
recomand să vă uitați  atent la FOSSBOX http://www.fossbox.org.uk  ,
și http://fossbox.org.uk/blog/
Dar si portughezii au unele pagini în engleză, ANSOL pare a fi
asociația echivalentă cu GSL.

Scuze celor care vor primi mesajul de mai multe ori! Stiu că grupurile
nu sunt disjuncte...

--
Mihai Jalobeanu

Putem încuraja discutiile civilizate cu OpenRespect (http://www.openrespect.org)