[GSL] SFD 2011

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Sâm Noi 20 03:42:42 EET 2010

În data de Vi, 19-11-2010 la 20:30 +0200, Mihai-Stanislav Jalobeanu a
scris:
> Am răspuns recent unui chestionar legat de Software Freedom Day. Ca
> rezultat m-am trezit invitat (si am acceptat) provocarea în comitetul
> internațional de marketing al SFD (<marketing la sf-day.org>), condus
> acum de o chinezoaică (Pockey Lam). Activitatea de pregătire pentru
> SFD 2011 a început. Va fi în 11 Septembrie si sper să o putem celebra
> la scoala de vară dela Macea, dar nu numai. Ca element de atracție
> http://www.softwarefreedomday.org/en/blog/142-happy-tagging
> Lista în comitet este încă deschisă, Europa este încă foarte puțin
> [...]

Sincer,
părerea mea.
SFD nu a prins în România, și nu vorbesc din auzite! Nu înțeleg de ce
unii caută să facă marketing pentru programe de gen care vin din afară,
pe când în interior, stăm și mergem la bere tot ăia de anul trecut.

Care-i fază să ajut la promovarea SFD, pe când Ubuntu și Fedora, ca
comunități locale, așteaptă contribuții de ani de zile.

You're doing it wrong! But, thats your time.
Just my 2 cents.