[GSL] SFD 2011

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Sâm Noi 20 13:48:50 EET 2010

În data de Sb, 20-11-2010 la 10:59 +0200, Stan Ioan-Eugen a scris:
> În data de 20 noiembrie 2010, 06:55, Răzvan Sandu
> <razvan.sandu la zando.ro> a scris:

> Foarte bună observația Răzvan. Același lucru l-amvăzut și eu însă nu
> am avut ocazia să testez migrarea pe oameni.
> Este nevoie de mult timp și răbdare, mai ales că personalul (general)
> nu are un nivel mare de pregătire IT și nici motivația să învețe, să
> devină mai bun. Le lipsesc noțiunile elementare fără de care nu vor
> înțelege cum funcționează un calculator și apoi o rețea.
> Unde lucrez eu oamenii vor soluții care să le rezolve problemele fără
> [...]

Mulțumesc pentru opinii. Nu căutam să încep o polemică, ci doar să indic
cauzele problemelor noastre: lipsa de oameni și interes. Din acelaș
motiv, m-am exiprimat (și încă-s de părerea) că SFD a fost, și e doar un
alt nume și nimic mai mult și prefer să ajut pe „frontul local” decât să
mă zbat după campaniile altora.

Succes, oricum.