[GSL] SFD 2011

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Sâm Noi 20 14:35:45 EET 2010

Pe 20.11.2010 13:48, Stas Sușcov a scris:

> Mulțumesc pentru opinii. Nu căutam să încep o polemică, ci doar să indic
> cauzele problemelor noastre: lipsa de oameni și interes.

Salut, Stas, nici eu n-am nici cea mai mică intenție de polemică. Mai
ales nu cu tine, n-am motive  :)

Observam doar că:

- Software Liber nu înseamnă doar GNU/Linux (fapt care mi-a fost
subliniat de oameni mult mai calificați în marketing decât mine). Drept
care marketingul trebuie să fie mai divers și mai puțin tehnicist.

- nu tuturor le este accesibilă contribuția *cu cod* la comunitate (mai
ales într-o țară care predă în universități tehnologii Microsoft)

- comunitățile românești din diverse zone nu știu una despre alta, nu
acționează coerent și duplică eforturile, iar orgoliile personale fac
ravagii :)

Cu prietenie,
Răzvan