[GSL] SFD 2011

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Dum Noi 21 14:37:04 EET 2010

2010/11/21 Răzvan Sandu <razvan.sandu at zando.ro>:

> Asociația PROLinux (care nu e un LUG oarecare !) este un început modest
> în acest sens - eu aș vrea ca și membrii comunităților din alte orașe
> decât Bucureștiul să se înscrie oficial în PROLinux (cotizanți).

Pentru ca s-a pomenit numele Prolinux, tin sa subliniez ca avem nevoie
in primul rand de membri activi, nu neaparat de cotizatii.
Activitatile asociatiei (cate sunt ele) s-au desfasurat intr-un mod
cat mai deschis posibil, oricine e binevenit sa participe (pe lista de
mail, pe irc sau in persoana).

Pe langa ca sunt simbolice, cotizatiile nu sunt aplicabile decat celor
dispusi sa participe la adunarile generale ale membrilor care trebuie
sa aiba o participare de 50% ca sa fie valide dpdv juridic. Ca atare
rolul de membru cotizant nu este tocmai potrivit simpatizantilor
"casual", in schimb orice alt nivel de colaborare e oricand binevenit.

Si daca tine cineva neaparat sa ne dea bani, se poate si fara sa fie membri :)

Cat despre restul de idei care au circulat in threadul asta, prefer sa
nu comentez.

--
Petre.